19 februari 2013

Söker hem för reportage!


Finaste läsare och vänner! 

Förra året fick jag förmånen att prova så många nya saker inom fotograferingens gränslösa värld. I år hoppas jag på detsamma. Så efter att ha haft möte med en otroligt härlig och duktig skribent, så ska vi nu förhoppningsvis ge oss ut på en liten tour av inredningsreportage framöver. Wiiiii.

Så. Nu behöver jag er hjälp! Har kanske just du ett intressant hem som du vill dela med andra i någon av landets inredningstidningar? Hus eller lägenhet. Sommarställe eller vinterbo. Slott eller koja. Land eller stad. Stort. Litet. Nytt. Gammalt. Eller kanske mittimellan? Gillar du inredning och har kreativa idéer om ett hem? Skulle du tycka att det vore roligt och spännande att vara med om en fotografering av just ditt hem? Eller kan du tipsa om något hem väl värt ett besök? Tveka inte! Hör av dig till mig så berättar jag mer!

Maila mig på vitavillavila@live.se gärna med länk till eventuell blogg eller med någon eller ett par bilder av ert hem, så återkommer vi!

Jag tycker det skulle vara såå roligt att få ses under sådana här former! 

Ser fram emot era mail! Kom igen nu, finaste! Våga. Tipsa. Tack. :)

Kram Jes ♥




5 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vad roligt!:) Lycka till!
Kram

Anonym sa...

Men oj vad roligt!!
Kram Fia

Anonym sa...

Hej!
Vilka otroligt härliga bilder du komponerat här. Jättefint!

Lycka till, kram anna

Mamma C sa...

Så himla kul, stort lycka till.
Kram Mamma C

Stenmur & Gärdsgård sa...

Stor kram till dig!!!

Hoppas på massor fina reportage från dig och ditt team sen :-)

Lycka till!
Malin

JESSICA FOTOGRAF ©

JESSICA FOTOGRAF ©
PORTFOLIO