2 februari 2013

Kickstart


Än en gång sprang verkligheten i kapp. Ledsen för avbrottet. Och tack för att ni finns kvar ändå! 

Det är mycket som snurrar just nu. Jag ska försöka samla bollarna i ett moln på min himmel och plocka dem en i taget för att få lite struktur på allt. Min kalender skall fyllas med roliga engagemang och nya utmaningar. En plan skall upprättas och verkställas. Spännande, men det är lite tidskrävande, på ett positivt sätt förvisso.

Idag kickstartar vi hur som helst bästa lördagen med smoothie på iskalla hallon, päronyoghurt, banan och passionsfrukt! Det vankas lite bio. Lyxvarianten av tacos. Och så lite senare givetvis; Mello! Det är mysigt det där att man har en 6-åring som bara äääälskar melodifestivalen och ser det som en av årets stora händelser. Det sätter lite guldstoft på hela spektaklet måste jag säga :). 

Välkommen lördag!

Kram Jes ♥

9 kommentarer:

Alexandra sa...

Ja men visst är det så!! Väldigt spännande ska det bli ikväll med melostart...

Lördagskram till er

hemma hos lilla mej sa...

Ibland blir det för mycket !!!Spännande med Mello i kväll.Ha en härlig lördag.Kramar Rita ♥

VITA NYANSER sa...

Det låter som spännande planer. Melodifestivalen är ett kul familjenöje!

snygg och frästande bild = )!

Ha en skön dag!
Kram L-L

Grodmamman sa...

Här blir det också mello ikväll!:)
Livet måste gå före bloggandet emellanåt, händer ofta här!:)
Kram

Johanna / Fru form o fix sa...

Jag tror minsann att vår snart-sexåring ska få vara upp ikväll också, det är mysigt :-)

Anette sa...

Er bare innom for å si hei og ønske deg og dine fine gutter en herlig kveld ♥
Klem Anette

mitt liv som jag sa...

Vilken smarrig smoothie! Och mello, det blir det här också, småttingarna älskar det :-).

Ha en riktigt bra kväll! Kram Jennifer

Anonym sa...

Sicken härlig bild vännen!

Jenny

Hanna sa...

ser gott ut.
Ha en fortsatt fin kväll.
kram
HAnna

JESSICA FOTOGRAF ©

JESSICA FOTOGRAF ©
PORTFOLIO