16 december 2012

Natur i sovrummet






Attjo. Prosit. Fy F. Vad det är hopplöst med förkylning som inte ger sig (kanske behöver gå till doktorn....?). Men nu struntar vi i det en stund. Jag har nämligen fått hem ett renskinn. Å Å Å så fint det är. Nu föser jag runt det i nästan alla rum i huset och säger "men här va! Ja, här ska det vara!" Det passar ju liksom lite varstans. I sovrummet vid lillebrors lilla säng ligger det just nu och det blev så fint med mixen av vitt, svart och natur i sovrummet.... men så är det ju fint vid öppna spisen också. Eller i soffan. Eller i en fåtölj. Eller... Ja ni fattar. :)

Just det! Erika har meddelat vinnaren i tävlingen! Stort grattis till TESS! Oj vad du kommer få fina disktrasor och handdukar lagom till jul! Du har fått mail.

Kram Jes ♥

13 kommentarer:

HannasHörna sa...

Jättefint!! Jag vill så gärna ha ett.

Lottas Fotografi sa...

Du behöver fler helt enkelt! ;)

mitt liv som jag sa...

Jättefina bilder! Så fint med renskinn.

Krya på dig nu! Kram Jennifer

Anonym sa...

Oj nu kommer flera frågor här! Vilka fina paket och var har du köpt det fina julpappret? Sängen till er lilla ser oxå jättefin ut!! Är den gammal? Jättefina foton som vanligt!
Krya på dig då mycket... kram Karin

Jes/Vita villa vila sa...

Hej!
Men Tack!!
Det svart-vita julpappret med God-Jul-hälsningar på olika språk, kommer från Panduro och det andra från Lagerhaus! Till band har jag svarta polyesterband och rött mjukt garn.

Det stämmer! Sängen är gammal, köpt på loppis och målad i vitt. Både storebror och lillebror har nu haft samma säng, den första efter spjälsängen! Härligt med små utdragssängar som kan gå i arv tycker jag!

Kram Jes ♥

Tess sa...

Men tack sötaste du! Vad glad jag blev :) Julfint i köket är aldrig fel!
Kram, och tack för en fin blogg <3

Cattis sa...

Va mysigt med ett renskinn... Jag har önskat mig fårskinn (fusk)som jag ska ha i sovrummet vid sängen!! Så jag hoppas att jag har varit snäller...

Ha en mysig tredje advent!
Kjamis Cattis

Stenmur & Gärdsgård sa...

Krya på Er finaste!

Usch men då är ni säkert pigga och glada till julen, bra!

Vackra bilder och jag önskar mig ett renskinn, tycker det är sååå fint och ger en sån där extra vintrig känsla.

Ha det nu så bra, ta det lungt och mys!!!

Jul blir det ju ändå :-)

Kram Malin

Malin - Stjärnflocka sa...

Vilka underbara bilder!!!
Pappret måste jag på jakt efter :)
Kram malin

Anonym sa...

Jag håller med! Jättefina bilder och så fint julpapper! Tack för tipset!

Krya! /Suss

Katharina sa...

I really love your blog and your pictures. You do a great job.

Love.
Katharina

Jes/Vita villa vila sa...

Tack snälla! Thank you so very much!

/Jes ♥

Matilda K sa...

Hej Jes!

Vilka vackra bilder på julbordet du tagit- stämningsfullt och fint!

Låter trist med förkylningar som löser av varandra- vet precis hur det är! (samma här)

Om du lyckas med renfällen inne utan att den fäller hår så låt mig veta...vi har en jättefin renfäll i torpet som jag liksom du flyttat runt i ett antal rum men min man ledsnade på att den hårade så den fick till slut inte vara inne : (
Önskar god fortsättning och ett gott nytt år till dig du fina!
Kram

JESSICA FOTOGRAF ©

JESSICA FOTOGRAF ©
PORTFOLIO