5 december 2012

Liten adventsgran till en liten lillebror och snö


Den här pyttelilla adventsgranen pryder lillebrors rum, högt upp på lekskåpet så att den får vara i fred :). Världens minsta julgransfot hittade jag i en liten antikaffär och har nog rätt många år på nacken. Tycker den var väldigt söt!

Vilket väder! Snökaos skriker tidningarna och här yr snöflingorna oavbrutet. Jag skottar & skottar och än mer snö faller ner. Vackert blir det minsann. Och man får lust att göra snöänglar. Och att kasta snöboll på maken. 

Kram Jes ♥

4 kommentarer:

MammaElva sa...

Vilken fin gran! Och mycket snö är det!
Ha en fin dag !Kram elin

Anonym sa...

Sicken söt en!! ;) /Elin

Annas skattkammare sa...

Vilken liten söt!
Älskar smågranar, brukar ha flera stycken. Iår vet jag dock inte om det går att få tag i någon nu under all snö som kommit, oj oj vad det snöat och nu blåser det ordentligt.
Kram Anna

Ida sa...

Åh vilken fin julgransfot! Kom att tänka på min farmor och gamla bokmärken ??!! Fråga mig inte varför, antagligen hade hon en sådan. Ha en skön dag, Mvh Ida

JESSICA FOTOGRAF ©

JESSICA FOTOGRAF ©
PORTFOLIO