1 december 2012

Den första december


Tänk. Den första december idag. Vi har haft en underbar morgon med sovalängelyx, tända ljus i sovrummet och första avsnittet av årets Julkalender. Utanför är det iskallt och här inne värmer gosiga täcken kalla små tår. Fina flingor snö dansar ner från himlen och idag blir det nog julmarknad och några julklappsinköp. Men först. Ett skummande varmt bad innan dagen ska tas om hand! Lyssnar på den här fina och börjar få lite lite julkänslor.

Just det! Glöm för allt i världen inte att tävla om en vacker industrilampa! Sista chansen nu och oddsen för vinst verkar ganska goda (inte så många tävlande!). Klicka här och lycka till!


Kram Jes ♥

6 kommentarer:

Titti sa...

Hej. Jag hittade precis hit. Skoj att hitta fler östgötar i bloggvärlden. Ha en bra dag!

Anonym sa...

Vilken mysmorgon!! Kram Annelie

Sandra sa...

Men hur kunde jag glömma julkalendern!! Måste ställa alarm till kvällen tror jag. Mysig start på december ni har fått. Kram från Sandra

MammaElva sa...

den tävlingen hade jag missat!

Och vilken mysig morgon!
kram

Carina sa...

Vilken fin ljuslykta var kommer den ifrån?
/cina

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Carina!

Lyktan är en Tine K Home som jag köpte i somras!

Kram Jes

JESSICA FOTOGRAF ©

JESSICA FOTOGRAF ©
PORTFOLIO