20 december 2012

Aj aj aj





Hej fina! 

Det har varit tyst här några dagar. Jag och vår minsting har legat helt knockade. En tuff infektion i öronnäsahals-ögon-bihålor, men som nu botas och motas med antibiotika. Fi f*n vilken pärs. Det är hemskt när halva ansiktet är som förlamat, bihålorna är helt borta och värken gör så ont att det inte går att sätta ord på. Och allt man bara vill och hoppas är att den lille åtminstone ska få slippa. Usch och fy. Men nu så hoppas jag att det vänder.  

Jag missade en rolig julfest och fick inte kramas med mina fina kollegor. Så klänningarna hänger orörda kvar på sina galgar. Men vad är en bal på slottet.... Min nya tunikaklänning här ovan sparar jag till julafton. Och så drömmer jag om att vi alldeles snart är friska.

Man ska vörda och vårda sin hälsa. Och ibland måste man bli påmind om att ta hand om sig. En liten smula bättre.

Kram till er alla!
Jes ♥

7 kommentarer:

Villa Hemma sa...

Krya på!

Den fina tunikan/klänningen är kalasfin. Provade den för ett tag sedan men den gör sig nog bättre utan kalaskula :)
Ångrar mig lite nu att jag inte köpte för bruk längre fram!

Kram på dig

Anonym sa...

Fy vad läskigt när mn blir så dålig..
Krya på er massor!!
Jättefin tunika klänning du har där!
Kram från Fia

Anonym sa...

Å! Krya krya på er! Inte vill man vara sjuk lagom till jul inte. Lät som en otäck bacill det där! Kram på er alla!

/C

MammaElva sa...

Tunikan var hur fin som helst!
Krya på dig ordentligt nu!

Grodmamman sa...

Fy, vad jobbigt det lät! Hoppas att du blir hyfsat bra till jul nu.
Kram

Johanna / Fru form o fix sa...

Å, den är så fin den där med stjärnorna! Hoppas ni är pigga på jul iallafall. Här hoppas vi att magsjukan är helt borta nu.

Karin A sa...

Usch vad trist! Hoppas att ni snart är pigga och krya och får en frisk och härlig jul. Kram!

JESSICA FOTOGRAF ©

JESSICA FOTOGRAF ©
PORTFOLIO