9 november 2012

Stor & liten


Jag hade tänkt att kika in till er igår kväll efter jobbet, men efter ett värmande badbombsbad, läsning i kapitelbok för storebror & så nattning av finaste ungar av bus, somnade jag i fosterställning vid åtta-tiden framför TV´n :). Men idag är det en ny dag. Fredag. Den älskade. Min stora 6-åring ska på disco, sitt första någonsin. Och min lilla ska leka med traktorn och den älskade sångpåsen (bästa leksaken tror jag!). Och jag, jag ska jobba och göra lite nytta innan det är dags för starka ostar på bit, tillsammans med några mycket omtyckta, i den sprakande brasans milda sken. Det är fredag det!

Önskar er en underbar dag & tack för era alltid så goa hälsningar. De värmer. Massor! ♥

Kram Jes ♥

5 kommentarer:

EM sa...

Låter som ett underbart slut på veckan. Ha så jättetrevligt!
kram elsamarianne

Grodmamman sa...

Spännande med första discot!:)
Ha en riktigt mysig fredagskväll! Här vet man aldrig nu för tiden om det blir lugnt och mysigt eller om stormen M (dotterns namn) drar in. Det är inte lätt att vara en blivande 10-åring alla gånger.
Kram

Lottas Fotografi sa...

Åh, en sångpåse! Den väcker mysiga minnen!
Trevlig fredag!

Madame Edith sa...

Åh, vad mysig!!


Kram/M

Anonym sa...

Låter ju jättemysigt och den sångpåsen är väl bland det roligaste som finns när barnen är små!! Kramar Linda

JESSICA FOTOGRAF ©

JESSICA FOTOGRAF ©
PORTFOLIO