14 november 2012

Mjukgörande










































Jag älskar The Body Shops body butter. Dofterna är underbara (gillar Sweet Lemon och Shea, bland annat) och krämen är verkligen mjukgörande. Jag bunkrar dessa då det är sommartid men i år tänkte jag göra det även under vinterhalvåret. Jag har bara en slatt av Mangon kvar nu och den doften minner verkligen om sommaren. Jag håller kvar i den en liten liten stund till. Medan jag smörjer torra frusna ben. Och tänker på när myggbetten kliade och kvällen var ljum. Men jag ska försöka hitta ett gäng "vinterdofter" nu. Det finns ju liksom ingen återvändo. Lika gott att göra något bra av det. 

Kram Jes ♥

6 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Visst är den helt ljuvlig body butter! Jag har inte haft den på länge men nu blev jag sugen att inhandla någon god doftande smörjande kräm. Gott efter badet! :)
Kram Anna

Anonym sa...

Oh yes vad dom luktar gott body butter! Tack för påminnelse behöver köpa hem en ny. Jag gillar cocos doften men ska absolut pröva ditt tips! Kramen! /Sofie

Stenmur & Gärdsgård sa...

Vackra bilder och håller med Body Butter från Body Shop är out standing...men jag kör med coccos, det stör alltid någon på jobbet ;-) ha ha...

Ha en härlig dag!

Kram Malin

hemma hos lilla mej sa...

Bara så härligt med Body Butter.Underbara bilder.Ha en härlig onsdag.Kramar Rita ♥

Anonym sa...

Om inte annat så blev jag väldigt sugen på att testa när jag ser dina jättefina bilder....

Lotta

Maria at inredningsvis.se sa...

Härlig post:) jag gillar din blogg och följer nu.

Om du vill ha julklappstips kan du kolla in min blogg:)

ha en skön helg

LOVE Maria från inredningsvis.se

JESSICA FOTOGRAF ©

JESSICA FOTOGRAF ©
PORTFOLIO