16 november 2012

Fredag igen


Så var vi framme vid fredagens lugn igen. Nu är det verkligen den mörkaste tid. Mörkt när man åker till jobbet. Mörkt när man kommer hem. Blir inte mycket till bilder då inte! ;) Men det är mysigt med det där kurandet i soffan i alla fall. Äta mumsbitar och softa. I kväll tjuvstartar vi och smuttar lite glögg, mumsar pepparkakor med en riktigt ädel liten ost och så laddar jag kameran. För i morgon är det nya uppdrag igen! 

Önskar er en riktigt fin fredag mina vänner!

Kram Jes ♥

Ps!
Just nu när jag sitter och skriver detta inlägg, har jag min lille kejsare brevid mig. Halvliggandes i gästsängen på loftet, ätandes västkustchips. Han undrar vad jag gör och jag säger att jag skriver lite på min blogg. Och så förklarar jag någorlunda begripligt vad en dagbok på nätet är för något. 

Han undrar nyfiket vad det är för siffror, och pekar på den rosa lilla rutan i högra hörnet. Det står 899, säger jag. Det är så många personer som följer min blogg, förklarar jag en smula fånigt stolt. Då säger han, mitt vackra lilla yrväder till son: Åh vad synd om dig mamma. Att du inte har en helt egen site att liksom va´på! Att du måste dela den med såå många andra...


:)



10 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Det där såg väldans gott ut, och med en kopp glögg till, härligt!
Vilken go kommentar från din lillkille :).
Ha en fin helg! Kram Jennifer

Mari sa...

Fina tankar från ett finbarn : )

Glögg, pepparkakor och ost låter som en bra start på helgen.

Annas skattkammare sa...

Mums så gott! Vilken härlig kommentar! :) önskar dig en fin helg!
Kram Anna

Hanna sa...

ser gott ut.
Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Melody Shih tzu sa...

Dessa kloka små barn med sina självklara sanningar!
Ha en bra helg och hälsa lillkillen!
Melodysvmatte

Grodmamman sa...

Sugen jag blev på pepparkakor med ädelost nu!:)
Söt han är, lille kejsaren!:) Tänkte på er tidigare idag då vår son och "lilla groda" fyller 14 år idag. Lite skillnad på honom i storlek idag och för 14 år sedan när han kom i v 33+1!:)
Kram

Anonym sa...

Sååå gulligt sagt-han verkar så omtänksam-och det märks tydligt att han älskar dig mest i hela världen!!!
TUR säger jag bara, att du inte har en 'helt' egen sida, för då skulle ju inte 'vi' få följa med in i din lilla värld:)
Ha en fin helg!
Mia fr Trelleborg

Cattis sa...

Åååå så gott med pepparkakor och ädelost!! Måste nog köpa hem lite sånt...

Kjamis Cattis

Johanna / Fru form o fix sa...

Ja, det är verkligen synd om dig ;-) Härlig kommentar! Trevlig kväll!

Emmas hvite borg sa...

Lille A er bare helt underbar ♥
Så god liten kejsare!
Skjønner godt at så mange følger deg, du er fantastisk flink å ta bilder, og du skriver bare best!
Klem Anette

JESSICA FOTOGRAF ©

JESSICA FOTOGRAF ©
PORTFOLIO